Back 2 School! Schoolspullen Haul



Hee, school staat al om de hoek en dat betekent ... SCHOOLSPULLEN HALEN! Ik vind dit het leukste deel van de schooltijd en vandaag ging ik dus op pad met Aisha om me spullen te halen. 


Als eerste heb ik dit tabbladenschrift gekocht voor al mijn talen, ik vind dit persoonlijk de handigste  manier. (€2.50 HEMA)
Als volgende heb ik schriften gekocht. 10 A5 schriften en 1 A4 ruitjesschrift voor mijn wiskunde. (schriften €2,- HEMA en ruitjesschrift €1,- action)


 
Even tussendoor een sd-kaart halen voor mijn nieuwe camera !

Als volgende heb ik een nieuwe agenda. Ik ging eerst zoeken naar een badeendenagenda maar die hadden ze echt nergens meer, ik heb bij elke primera in Den Haag nu ongeveer gekeken en nergens meer te koo, dus heb ik deze gekozen. (€14,95 Primera)



Kijk hoe schattig dit is! Dit zijn allemaal kaarten die je eruit kunt halen en kan versturen, maar in de plaats daarvan ga ik bij elke tekst een foto doen die bij de tekst hoort. 

Smileeee!!!
Aan potloden, pennen, stiften en gummen kan je geen genoeg krijgen! De etui vind ik echt geweldig ondanks mijn moeder hem niet zo bij mij vind passen.  (etui €3,- HEMA , de rest rond de €1,- per stuk bij de Action

En als laatste heb ik de ' wiskundige dingen' gehaald. Ik moest een nieuwe rekenmachine hebben omdat ik naar een andere school ga volgend semester en daar heb je een andere rekenmachine nodig als bij mijn vorige school. (rekenmachine €9,- Kijkshop, de rest rond de €0,50 per stuk Action.. Oohja! de passer kost €2,- bij de HEMA)


Dit was mijn haul, normaal ben ik absoluut niet van de kleuren op school, het liefst alles simpel zwart, grijs en makkelijk, maar dit jaar dacht ik 'ach, 1 jaartje met kleurtje kan geen kwaad.' 

In welke klas komen jullie dit jaar?
Doeeiii , xxx-Naomi 

Reacties

  1. Wrs zijn die 10 schriften a5 en de wiskunde a4, want die is meestal groter, verder wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts