MAC Lipstick : Smoked Purple

Aaaahh !! Ik heb mijn eerste MAC product gekocht! Ik liep vandaag met mijn vriendin van mijn vorige middelbare school door het centrum in Den Haag. Al vanaf de eerste minuut zat ik te denken of die prachtige lipstick van MAC zou kopen die ik vorige keer zag, maar wat was de naam ook alweer?






Ik heb deze prachtige dieppaarse lipstick in de kleur 'Smoked Purple' gekocht. Naar zo'n kleur zocht ik al onwijs lang. Het is een matte kleur met veel pigment.


Aaaah!! Wat mooi! Ik ben serieus al sinds de eerste keer dat ik naar deze lipstick keek echt verliefd op deze kleur. Nu ik 'm op heb wil ik 'm het liefst elke dag opdoen. Maar het is natuurlijk een hele opvallende kleur die ik niet elke dag op zou doen, maar zodra ik de kans krijg ga ik er gelijk voor. De lipstick blijft lang zitten en is mat. Waar ik wel last van heb is dat mijn lippen heel droog worden en de kleur in de lijntjes trekt. Aan het eind van de dag zit de kleur er nog steeds op, wel vervaagd

Ik ben heel erg verrast en zal deze kleur nog aak gaan dragen. Deze lipstick is te koop in een MAC counter of in de Bijenkorf en deze kost €19,00.

Reacties

Populaire posts