Felle haarkleuren!



Ik ben gek op felle haarkleuren ! Ik wil ook echt in de toekomst me haar een felle kleur verven. Maar is het wel zo mooi bij iedereen? Dat laat ik zien.
Een haarkleur moet bij je uitstraling en je karakter passen. Blond en bruin staat opzich iedereen wel, maar sommige mensen kiezen voor een uitdaging, zoals ik.


Ik ben van nature blond en ben toen me haar bruin gaan verven. Ik vond het blonde me absoluut niet staan omdat ik van mezelf ook donkere wenkbrauwen heb. Ik heb het toen een kastanjetint geverft. Ik was zo gek op de fel rode gloed die me haar toen had, dat ik het super graag nog feller had, maar dat lieten me moeder en vader me niet toe. Na nog meer bruine tinten en kastanje tinten en zelfs zwart haar, besloot ik het opnieuw te vragen en toen kreeg ik een ja ! en toen besloot ik me haar rood te verven. Zoals hier:




En wat was ik gek op me haar! Ik vond het echt geweldig en heb het erna nog een paar keer rood geverft. En toen was ik het weer zat. Ik wou een grotere uitdaging, ik wou een fellere haarkleur. Een kleur zoals blauw! Maar ik heb jammer genoeg nog geen goede blauwe verf in me handen gehad (wel een blauwe van directions maar die werkte niet bij mij). Ik ga nu laten zien wat mijn inspiratie is qua haarkleuren;




Zo'n blauw droom ik van!


Paars haar is ook mooi maar het moet je echt staan.


Super fel rood ! Zo val je zeker weten op!


Roze haar. Ik ben zelf niet zo'n fan van roze maar deze suikerspin kleur vind ik echt heel mooi!


Een gekleurde dip-dye is ook heel mooi, niet zo opvallend als helemaal en super mooi bij opgestoken haren.


Alleen de onderkant geverft is ook heel mooi, ik had dat met blauw maar dat mislukte en werd groen ....
Nog een keer paars, maar ik vond dat ik deze foto wel moest delen want WAUW wat is dit prachtig ! Het staat haar ook echt super omdat ze wat bleker is en haar wenkbrauwen ook met paars heeft verwerkt.

Dit zijn de foto's die mij heel erg inspireren, je hebt ook pastel kleuren maar dat is niet zo mijn ding. Het is heel mooi maar ik hou niet van rustige kleuren ik ben van de neon en opvallende kleuren. In de toekomst ga ik zeker een keer me haar zo'n felle kleur verven en zal ik er een vlog of een filmpje/tutorial over maken.


Welke kleur haar hebben jullie en welke kleur(en) willen jullie het in de toekomst verven?

Reacties

Populaire posts