Make Up Academy - Undressed Palette

Toen ik laatst door de schappen liep in de Kruidvat, viel mijn oog op dit naturel palette. Ik ben ontzettend fan van aardetinten en warme kleuren als oogschaduw en kon deze echt absoluut niet laten liggen! Ik heb alle kleuren geswatched en getest dus let's go!


De kleuren zijn heel mooi, van aardetinten tot roze met ontzettend veel glitters, tot een donkerblauw met een frosty finish. Het palette is heel mooi en vrij stevig, en komt samen met een dubbelzijdige sponsapplicator, die ik gebruik voor mijn inner corner. Bijna alle kleuren zijn met glitters, wat voor mij het enige minpunt is over dit palette. 
De kleuren zijn heel mooi en vrij goed gepigmenteerd. De kleuren hebben een scherpe glans en ze hebben een mooie finish. De donkere kleuren hebben vrijwel geen fall out wat echt geweldig is. De kleuren heten (van links naar rechts) : Puff - Rose Ash - Fawn - Gild - Hazel - Lion - Bronze Ore - Burnished Brown - Tawny - Henna - Fuel - Cool Grey. De kleuren voelen allemaal fijn aan en zijn heel zacht, het enige minpunt is dat Rose Ash heel korrelig is en veel kleur verbruikt voor de rest zijn alle oogschaduw kleuren heel fijn. 

Het Undressed palette is te koop bij elke drogist met een MUA schap, waar die €5,99 kost. Het palette krijgt van mij een overall cijfer van 8, omdat het een ontzettend fijn palette is. 

Reacties

Populaire posts