Foto's maken


Ik hou echt ontzettend veel van dingen fotograferen en vind het ook heerlijk om te kijken naar 
creatieve foto's om me heen. Het was gister mooi weer vergeleken met de rest van de week en de zon scheen prachtig en toen besloot ik met mijn beste vriendin Aisha naar Scheveningen te gaan en hebben daar hele leuke foto's gemaakt die ik graag met jullie wil delen. 



 Ik begon bij de haven te fotograferen en van de 20 foto's vond ik dit echt de mooiste foto zonder twijfel. Ik vind de haven altijd zo mooi en rustgevend, al die boten...

 Daarna gingen we de berg op aan de linkerkant van de boulevard en daar was het uitzicht natuurlijk prachtig. Deze foto kon ik niet weerstaan Aisha te laten poseren.
 Vanuit een andere hoek viel de zon prachtig en heb ik deze foto gemaakt. (say yes to the bunny ears!)
 Yeeey een vogel!
Yeey! Ik vind het heel leuk om op deze rotsen te spelen ondanks dat ik het echt ontzettend eng vond.
 Dit is zonder twijfel de mooiste foto die ik ooit gemaakt heb! Ik heb hier nu al ontzettend veel complimenten over gehad en vind het echt geweldig hoe deze foto is geworden. 


Dit waren de mooiste foto's die ik gister heb gemaakt, deze foto's zijn onbewerkt en sommige zijn spontaan genomen, ik vond het ontzettend leuk om deze post te maken en als jullie hier nog meer van willen zien laat het me weten! 

Wat is jou mooiste foto?

Reacties

Populaire posts