Coloured Liner & Nude Lips

Spelen met make-up vind ik heel leuk om te doen in me vrije tijd en daar besteed ik ook wel een groot deel van mijn dag aan. Tussendoor met gekke kleuren bezig zijn en nieuwe producten proberen vind ik ook altijd heel leuk! Deze keer heb ik gekozen voor een zachte look met nude tinten met een kleine 'fling' aan kleur door een blauwe eyeliner te gebruiken. Benieuwd? Klik dan door!


De producten die ik heb gebruikt om deze look compleet te maken:

Gezicht: 

-nyx shine killer primer

-Estee Lauder double wear 1w2 sand

-beebee matt powder 02

-revolution ultra contour palette 2e van beneden

-Too Faced Chocolate Soleil Bronzer

-revolution ultra contour palette 2 kleuren rechtsboven

Wenkbrauwen:

-Catrice eyebrow pencil Brunette

Ogen:

-revolution ultra contour palette, dezelfde kleuren als hiervoor benoemd.

-essence longlasting eyeliner 07

-rituals 3 in 1 miracle mascara

- mac 36 lashes

Lippen:

-revolution liquid lipstick in Noble


Welke kleuren gebruik jij vaak als een nieuwe make-up look probeert?

Reacties

Populaire posts