Elf Essential Lipsticks

 Vandaag test ik de Elf essential lipsticks voor jullie. Ik test vandaag 10 van de 11 kleuren, swatch ze en laat weten hoe ik over de lipsticks denk, Eyes Lips Face (ELF) is een betaalbaar merk met super goede producten hoorde ik en kon ook totaal niet wachten me t het uitproberen van alles van het merk. In de volgende weken volgen veel reviews en swatches van dit merk, ik hoop dat jullie het leuk vinden!


De kleuren zitten in simpele, grijze omhulsels met de initialen van ELF. De verpakking ziet er vrij goedkoop uit, maar dat snap ik ook voor 1 euro. Wat ik fijn vind aan de verpakking is dat in het midden van de huls, er een doorzichtig stuk plastic zit waardoor je de kleur van de lipstick kan zien. De lipsticks ruiken mierzoet naar snoepjes, naar rainbow nerds vind ik persoonlijk, maar daar was niemand het met mij mee eens. De geur is lekker, maar niet storend vind ik zelf. Wat me opviel toen ik de lipsticks omhoog draaide was dat de de enige lipstick heel vloeiend draait , en de andere heel stroef. Aan de onderkant staan de namen van de lipsticks, ik vind de namen heel leuk! Hier van links naar rechts de namen : Captivating - Sociable - Classy - Seductive - Flirtatious - Nostalgic - Voodoo - Posh - Charming - Fearless. Laten we snel opschieten naar alle swatches!

















 Dit zijn de swatches van alle kleuren, hier naast nog de lijst van alle kleuren van boven naar beneden: 1. Sociable - 2. Classy - 3. Voodoo - 4. Nostalgic  - 5. Posh - 6. Flirtatious 7. Fearless 8. seductive - 9. Captivating - 10. Charming.
Toen ik de lipsticks opdeed zag ik dat de kleuren niet werden zoals in de huls, wat ik echt super raar vond. Ze brachten echt super romig aan, bijna te romig. Nostalgic en Posh zijn afgebroken toen ik deze opdeed. wat echt super zonde was. Nostalgic staat absoluut niet bij mij dus deze heb ik aan mijn beste vriendin gegeven.
In het overal zijn de lipsticks fijn, zitten in een makkelijke huls, brengen snel aan en blijven ongeveer 2 uur zitten. Een heel groot minpunt vind ik dat deze lipsticks afbreken en dat ze niet goed worden weergeven op de site.
De lipsticks zijn te koop op www.eyeslipsface.nl en kosten €1,- per stuk.

Doeii!'x-Naomi




Reacties

Populaire posts